January 18, 2011

Winter Haul - La an nou...produse noi!

In primul rand vreau sa va urez un calduros "La multi ani!", sanatate, noroc, fericire si sa se indeplineasca tot ce va doriti!(Cam tarziu.....dar gandul conteaza ^^)

Revenind la oile noastre...acesta este un mic haul, comandat in principal de la firma "Farmasi" in luna decembrie, Bourjois si Herbosophy.

Pentru cei ce nu stiu, "Farmasi" este o firma turceasca, produsele dorind a fi considerate profesionale, dar la jumatate de pret sau chiar mai putin. Sincera sa fiu...cu niste modificari, au un adevarat potential!

Produsele lor nu sunt testate pe animale (ceea ce este un punct important pentru mine), insa au o mare problema cu parabenii in produsele de fata. Ce pot spune...inca nu mi-a intrat total in cap ca trebuie sa cer informatii sau sa citesc total ingredientele. Norocul meu este faptul ca nu le folosesc decat cu o baza ce are ca principal scop protectia tenului fata de orice este rau din exterior si in plus...fondul de ten fiind pentru matifiere...il folosesc in principal atunci cand nu vreau sa existe vreo modificare in machiaj (ex: pe parcursul unei petreceri). In restul produselor comandate nu am observat prezenta acestora.

In orice caz, daca nu prea tineti cont de aceste lucruri...produsele in sine sunt geniale!Culori puternice, pigmentate, fara transfer si care sunt la preturi foarte comode pentru buzunar!








Farmasi
Face: * Stay Matte Foundation: nuantele 1 si 6;
* Stick Foundation: nuantele 1 si 7;
Lips: * Gleam Rouge Liquide Lipstick (in ordinea prezentarii): 12, 13, 17, 16, 20;
* True Color Lipstick: nuanta 14;
Ochi: * Catwalk Illusion Mascara, negru.

Tot in cursul acestui sezon, am primit cadou din partea unor prieteni, doua produse Bourjois: 3D gloss, nuanta "Nude egeric" si fardul mono, in nuanta "Raffine". Glossul pot spune ca il folosesc zi de zi, fiind excelent pentru machiajul meu zilnic. Fardul este intr-o culoare pala, placuta, usor aurie. Se intinde bine si are o textura usor satinata. Imi place foarte mult culoarea si merge in multe combinatii si nu numai pentru ochi!




Fiind intr-o cautare pentru un gel de demachere care sa nu ma mai bombardeze cu toti parabenii (ca de...greu nene pe aici), picioarele mele m-au purtat intr-o farmacie mai high-end...ca sa zicem...unde am facut o oferta la produsele Herbosophy! Bun...ma uit rapid la finalul listei de ingrediente (ca de...tot patitul e cunoscator) si nu vad urma de parabeni!(mai jos fiind chiar scris si subliniat acest fapt) Fericita...ma uit si la inceput...cand ma pocneste un SLS care imi sparge bula mea de extaz. Pun frumos produsul la loc si incep o noua cautare. Nu va pot spune ca in nici 2 minute ma intorc fara prea multe sperante la acesta, dupa ce jumate din produsele din farmacie de demachere contineau un cocktail "placut" de parabeni cu SLS. (restul e adevarat ca nu aveau...dar si buzunarul meu era dupa la fel de nauc, ca o a doua zi dupa o betie crunta). Insa o mica steluta s-a intrevazut in produs cand am aflat ca nu contine un SLS ca toate SLS-urile...ci o varianta mult mai delicata si speciala pentru tenul acneic. Acuma....ce sa mai zic...ca tot romanul....dintre toate relele, macar il iau pe cel cu mai putin rau. Eu si podelele industriale ;) . La casa mi s-a oferit si un balsam de buze, de la aceeasi firma, fiind inclus in promotie. Am zambit frumos, gandindu-ma din nou la parabenii mei, am luat produsul si spre mirarea mea....este chiar OK! Ingredientele sunt bune si textura este foarte placuta! Nu este grea, nu este lipicioasa si ramane pe buze, hidratandu-le mult timp (eu am obsesia sa pap rujurile...mi-a cam dat de furca acesta si in final m-am lasat pagubasa).

Herbosophy:
*Cleansing Gel - Oily/ Acneic skin.
*Lip Balm Nourishing, Spf 20.


Sper sa va ajute acest post!
Kissu

4 comments:

  1. nu stiu daca s.a postat commentul :( voiam sa stiu daca nuanta 01 la stay matte bate in roz/portocaliu sau spre galben?(eu.s mai galben-alba si.i greu de gasit un fond de ten :)))

    ReplyDelete
  2. Salut! Din pacate...bate intr-un roz bejuliu. Stiu ca pentru persoanele cu subton galben e poate mai greu de gasit ceva care chiar sa mearga (de...o fi Iron Oxide mai ieftin :P).

    Oricum nuanta este extrem de deschisa...chiar si pentru mine. Incearca un 02 si 03 pentru a compara. Uneori e mai bine sa amesteci, decat sa pari "fantoma" :D. Dar intradevar...rezita extraordinar de mult si textura acopera toate imperfectiunile. Rezista bine si pe tipurile piele ce "transpira".

    O nuanta placuta cu subton galben/cald am gasit la Alverde, gama anti-aging (in magazinele DM, gama lor naturala, in jur de 20lei). Depinde si de ce buget dispui. Poti alege ceva de la Sephora, Artistry, beautycicle, The Body Shop sau Yves Roche . Nu stiu daca Manufaktura are si cosmetice, dar MAC sau ILL sunt cosmetice profesionale si nu stiu daca...chiar merita, pentru uz personal.

    O alta gama buna este oferita de ELF. Din pacate la noi costa mai mult decat unde sunt produse (SUA - normal brand: 1$; studio: 3$; mineral: around/more 5$)...si e numai prin curierat (ceea ce pentru mine a insemnat 2 produse sparte din 5 si 1 ranced).

    Daca ar fi sa aleg, as merge pe Alverde. Fondul de ten de la ei m-a tinut destul de bine (gama mineral; atentie la ambalaj...uneori, daca il tai si redepozitezi, o sa observi ca inca mai era destul produs, desi ai fi zis ca e pe final). Din gama Anti-aging, inca mai am fondul de ten. Imi place textura, nu se simte grea, sau sa de-a impresia de "5 cm de fond de ten". O singura remarca e ca trebuie lucrat rapid cu el fiindca pielea il poate "papa", daca nu este hidratata sau ingrijita corect.

    Sper sa te fi ajutat! ^^ Intrebarile sunt oricand bine venite :)

    ReplyDelete
  3. hey...crezi ca 02 ar fi potrivita sau inchisa?:( daca 01 e rozalie nu o iau oricum...

    ReplyDelete
  4. Se poate sa fie. Eu una iti recomand sa cauti un magazin aproape de tine care tine produse Farmasi, implicit si testere. Incearca pe mandibula sau gat, acestea find locurile unde se testeaza. Astfel, o sa ai nuanta cat mai apropiata.

    ReplyDelete