February 11, 2011

Silver and brown look - Inspired from "All of the lovers", by Kylie Minogue

A few days back, I attended a birthday party, held in a Chinese restaurant. After a long period of not using make-up, because of some problems my skin had lately due to accumulated stress. So I felt in a more shinny and glowy state ^^. Truth is...I haven't worn grays and silvers in some time....and ever since I saw the video made by Kylie, I wanted badly to try her look out. I made a small change and not go so far with the under soft gray, but in broad lines I followed the look ^^.




What I used:

Face:
*mix between Stay Matte Foundation, shade 1 + a bit of shade 6 + Artistry Self Defining Sheer Foundation, shade Fawn;
* Farmasi, Camouflage Concealer Liquid, shade 03;
* Farmasi, Happy Face powder, shade 03;
* Elf, Natural Radiance Blusher, shade Innocence;
* Miss Sporty,
Bronzing Powder, shade Sun Kissed.

Eyes:
* Sephora Pallete (the one with more blacks);
* Miss Sporty,Bronzing Powder, shade Sun Kissed;
* Eveline, liquid liner, shade Black;
* Farmasi, Catwalk Illusion Mascara, shade black.

Lips:
*Gleam Rouge Liquide Lipstick, shades 12 & 13.



I know that black makes my eyes like O.O huuugeeee! But heh.... ^^;;; I love too much my liquid liners.
I do hope you enjoy it and I wish you a nice and relaxing weekend! I know I need it....^^
Kissu

4 comments:

  1. hey(tot eu sunt...care intreba de nuante:))...vad ca tu amesteci nuanta 01 cu 06...oare daca folosesc 02 o sa fie la fel sau tu amesteci cu 06 pt ca e mai galbui? m.am uitat dupa fondul de ten alverde...dar banuiesc ca nu acopera asa mult ca farmasi, dupa ce am citit :P

    ReplyDelete
  2. Salut! Eu de obicei cumpar cateva nuante diferite la fond de ten, pentru ca de multe ori fac amestec pentru cliente. De obicei am nuanta cea mai deschisa si cea mai inchisa pentru sub-ton roz, galben, masliniu... Mai rar pt altele. Din cauza asta am combinat. Nuanta 01 este extrem de alba!! 06 o mai incalzeste si inchide putin. Eu am sub-ton roz, deci ar fi ok, daca ma ascund de soare cateva luni.

    Fondul de ten de la Alverde are un grad de acoperire mai scazut. Dar trebuie luat in calcul faptul ca e natural si nu se doreste o acoperire tip "masca". Farmasi are produse bune! nu zic nu... O problema la ei e cu parabenii. Asa ca atentie la protejarea si curatarea corecta a tenului!

    De obicei...o nuanta de mijloc, pt cineva nici bronzat, dar nici foarte deschis e 3, 4. La mine comanda a fost usoara pt ca am luat cea mai deschisa cu cea mai inchisa. Recomand sa te duci in oras si sa cauti. O firma buna si asemanatoare, daca nu gasesti Farmasi, este Eveline. Fondul de ten "professional" este la fel de bun!

    ReplyDelete
  3. hey :D mersi pt raspuns...:D esti norocoasa ca ai subton roz. cliente? esti make-up artist? <3
    fondul de ten alverde este mat? si non-lipicios? mi l.as lua daca e asa si daca acopera cat de cat..daca nu.mi place, macar e cheap :D cred ca am un dm aproape din cate am citit. o sa caut despre eveline :D
    :)) si pe mine ma cheama raluca

    ReplyDelete
  4. Multumesc, Raluca! Nu pot spune ca sunt pe drept make-up artist, nu am urmat o scoala sau cursuri. Am invatat singura ce si cum, din diverse cursuri online, carti, programe, chiar si din filmulete de pe YouTube. Dar uneori eram rugata sa ajut sau sa fac un machiaj complet. Nu pot spune ca toate persoanele erau prietene...asa ca mai bine le denumesc cliente :).

    Fondul de ten de la Alverde (cel cu minerale) este mat si are o acoperire medie spre mare. Nu este lipicios, din contra...Trebuie lucrat destul de repede cu el, pentru ca are ingrediente active ce ajuta produsul sa se fixeze. Mie una mi-a placut mult :D Acum il folosesc pe cel de la Sephora.

    Produsele Eveline sunt bune, dar atentie la ingrediente. Cu parabenii mai poti sa te "joci", ca sa zic asa, in cazul in care ai o baza buna, ce nu permite produsului sa intre in piele (e bine sa investesti intr-o baza de machiaj, alverde are una). Insa nu cumpara un produs ce are "Mineral Oil" (cunoscut si ca parafina lichida). Iti va bloca porii!

    Take care and stay healthy!

    ReplyDelete